Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Alternativní metody a formy ve výuce zeměpisu 2. stupně základní školy na příkladu tematického celku "Přírodní sféry Země"
FORMAN, Pavel
Hlavnim cilem diplomove prace je prakticka realizace autorem vytvorenych vyukovych aktivit v ramci uciva zemepisu na 2. stupni zakladni skoly vychazejici z metod, ktere lze povazovat za mene caste ci alternativni. Resenym tematickym celkem jsou predevsim prirodni sfery Zeme, jez nejcasteji zaujimaji postaveni v RVP ZV a vetsine SVP v 6. rocniku ZS. Vybrane alternativni metody z odborne didakticke literatury jsou zpracovavany, vyliceny a charakterizovany v teoreticke casti a pote prevedeny do praxe a reflektovany v casti prakticke, pomoci tzv. SWOT analyz. Konkretni navrzene vyukove celky jsou primo realizovany autorem ve vyuce v 6. rocniku na ZS Pribyslav. Soucasti prace je i zakotveni tematu "prirodni sfery Zeme" v kurikularnich dokumentech ci pruzkum uskutecnovani vyuky zemepisu na druhem stupni ZS.
Malotřídní škola v Ktiši
DRYJE, Tomáš
Tato diplomová práce se zabývá tématem malotřídní školy ve Ktiši. V teoretické části definuji pojem malotřídní školy a její specifika. Praktická část je založena na metodě kvalitativního výzkumu. Cílem je zjistit možnosti a cesty pro lepší fungování školy ve Ktiši.
Montessori pedagogika v dnešním pojetí v ČR
JANOVSKÁ, Martina
Bakalářská práce je zaměřena na alternativní systémy dostupné v České republice s bližším zaměřením na Montessori pedagogiku v českých školách, od mateřské školy až po druhý stupeň základní školy. Dále se zabývá rozdíly mezi různými alternativními směry a také mezi Montessori školou a tradiční školou. Tato bakalářská práce se ve své praktické části zaměří na využití literárních ukázek ve výuce dějepisu za pomoci otázek a úkolů k těmto. Vznikne tím soubor literárních ukázek a ke každé z nich soubor otázek, které mohou dohromady tvořit pracovní listy, které budou propojovat literaturu a výuku dějepisu. Tvorba pracovních listů bude zaměřena na propojení historického kontextu s literárním textem.
Využití systému PASCO v alternativních typech výuky
MARTÍNEK, Jiří
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou dvou alternativních přístupů ke vzdělávání - začít spolu, Daltonská škola, dále se zmiňuje o badatelsky orientované výuce a v souvislosti s ní o PASCO měřícím zařízení. Srovnává metody klasické výuky a bádání, stanovuje jejich pro a proti. Praktická část nabízí 15 praktických úloh měření s PASCEm.
Moderní metody ve výuce a studiu cizích jazyků se zaměřením na sugestopedii
SEKYROVÁ, Tereza
Předkládaná práce s názvem "Moderní metody ve výuce a studiu cizích jazyků se zaměřením na sugestopedii" seznamuje čtenáře s tématem alternativních přístupů v rámci studijního procesu. První kapitoly popisují zpracování nových vjemů na biologické úrovni a způsob, jakým člověk nové informace třídí a ukládá. Tyto získané poznatky o funkci mozku využívá jako základ pro popis, jak mohou vnější faktory ovlivnit proces učení. Závěrečná část práce se zaměřuje na vybranou alternativní výukovou metodu, sugestopedii. U této metody jsou popsány základní principy výuky a psychické aspekty učení sugescí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.